środa, 18 lipca 2012

G-Power program dla BMW M3 E46.


G-Power zaprezentowała zestaw strojenia dla E46 M3, który zwiększa jego wydajność w porównaniu z obecnym powered V8. Teraz "stare M3" jest szybsza niż "m3 nowego"!



450 KM w BMW M3 E46, który jest całkiem imponująca. G-Power SK I "sportowej jazdy" system doładowania zapewnia 3.2 l prosty silnik z BMW M GmbH z niezbędną doładowania naciskać na wyjście ze standardowego 343 hp/365 Nm do niesamowitych 450 hp/460 Nm. 20 calowe G-Power "Silverstone DIAMOND" felgi aluminiowe z oponami Michelin Pilot Sport w rozmiarach 245/30 ZR 20 i 285/25 ZR 20, G-POWER cewka-over zawieszenia, G-POWER układ hamulcowy i stal nierdzewna z tyłu sportu tłumik wyposażony legendarnego G-POWER DEEPTONE "technologii zakończyć G-Power pakiet dla BMW M3 E46.
Po zdobyciu bmw e46 ekstatyczne sceny z 550 PS silnym G-Power M3 ze zintegrowanym 5.0l V10 M5 silnikiem, przy okazji jedyny na rynku, G-POWER uruchamia inny produkt do poważnego uaktualnienia wydajności dla BMW M3 E46, który fascynuje M-entuzjastów. Jako wiodący producent systemów doładowania rynku części zamiennych do samochodów marki BMW nie jest zaskoczeniem, że G-Power naturalnie opiera się na doładowanie do swojego nowego produktu w oparciu o najwyższej jakości sprężarek z ASA.





, A wynik jest niesamowite! Pomimo faktu, że G-POWER nie iść do drogiej kompresji redukując kute tłoki, a nawet układ wydechowy pozostaje nienaruszone, solidność 450 KM i 460 Nm momentu obrotowego może być zrealizowane w BMW M3 E46.
Tajemnicą tej eksplozji pod maską z G-Power M3 e46 jest duży ASA T1-518 odśrodkowy supercharger. By the way, ASA turbinowe są wykorzystywane w modelach B5S Alpina, w B6S i B7, a także, podobnie jak B6 ALPINA samochodu wyścigowego GT3, w czarownicę ładowarek może podać tam imponującą jakość i niezawodność w ciągu kilku 24 godzinnym wyścigu w " Zielone Piekło "na Nurburgringu! Wyłącznego wykorzystania komponentów spełniających standardy OEM jest jednym z podstawowych elementów G-Power filozofii i jeden z sekretów do niezwykłej jakości, niezawodności i wydajności z G-Power produktów.
Oczywiście 107 KM dodatkowej mocy pozostawiają swoje ślady na osiągi. Postać od stania do 200 km / h poprawia się od standardowych 18,1 sekundy imponujące 14,7 sekundy. Nieźle jak na samochód, który został wprowadzony prawie 10 lat temu i teraz jest jeszcze szybsza niż obecne 420 KM silnego BMW M3 V8 z jej 15,8 sekundy.
Środki towarzyszące w odniesieniu kół, zawieszenia, hamulców i układu wydechowego zakończyć G-Power program dla BMW M3 E46.



Wraz z 20 calowym G-Power "Diament" SilverStone zestawu kół ze stopów oraz opony Michelin Pilot Sport prędkość maksymalna ponad 300 km / h jest osiągalne. W G-Power felgi aluminiowe SilverStone zostały zaprojektowane wyłącznie dla obecnych modeli BMW. Ze względu na udane połączenie dwu szprych i "wklęsłe projekt" typowy G-Power oni oddzielić BMW M3 E46 formę odpoczynku z masowej produkcji. G-POWER "oszlifowany diament" przewiduje fascynującym wyglądzie dynamicznej z G-Power SILVESTONE obręczy, w przeciwieństwie do srebrno-grafitowej pokrytej ciała obręczy i aplikacji śrub ze stali nierdzewnej. Dodatkową funkcją G-Power SilverStone obręczy jest jej waga zoptymalizowana konstrukcja, która pozwala niską wagę obręczy z tym samym stabilność w porównaniu z innymi kołami. Odczuwalnie poprawić wrażenie wygody i zwinności znacznie wzrosła towarzyszyć minimalizację masy nieresorowanej: Zalety z G-Power SilverStone obręczy, które można rzeczywiście przeżyć, zwłaszcza w połączeniu z niskoprofilowych opon z Michelin w wymiarze 245/30 ZR 20 i 285/25 ZR 20. Dalsza poprawa obsługi ruchu drogowego realizowana jest poprzez ciągły z regulacją wysokości G-Power-over RS ​​cewka zawieszenia z dziewięciu możliwych do wyboru ustawień dla każdego związanego i odbicia.
Oczywiście ujemne przyspieszenie jest w centrum uwagi G-Power, jak również. Nawet bez wzrost produkcji, standardowy układ hamulcowy może stracić siłę hamowania gdy wciśnięty do granic możliwości, wraz z poruszającego się punktu hamowania, tak zwany efekt blaknięcia. Doskonałe lekarstwo przeciw gasnącym efekt jest G-POWER układu hamulcowego. Dzięki do sześciu zacisków hamulcowych i do 370 mm średnicy tarcz hamulcowych na przedniej osi i 342 mm na tylnej osi, G-POWER układ hamulcowy umożliwia znacznie większą siłę hamowania niż standardowy układ hamulcowy. W tym samym czasie, ciepło wytwarzane ze względu na proces hamowania może być rozpraszana bardziej efektywnie. G-Power pakiet hamulca jest wypełnione przez klocków hamulcowych o większej powierzchni klocka, wyższy wskaźnik tarcia, jak i metali powlekanych przewodów hamulcowych. Dzięki temu konfiguracja, G-Power System hamowania zawsze zapewnia maksymalną siłę hamowania i punkt hamowania pozostaje precyzyjny w każdym przypadku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz