G-Power zaprezentowała zestaw
strojenia dla E46 M3, który zwiększa jego wydajność w porównaniu z obecnym
powered V8. Teraz "stare
M3" jest szybsza niż "m3 nowego"!
450 KM w BMW M3 E46, który jest
całkiem imponująca. G-Power SK I
"sportowej jazdy" system doładowania zapewnia 3.2 l prosty silnik z
BMW M GmbH z niezbędną doładowania naciskać na wyjście ze standardowego 343
hp/365 Nm do niesamowitych 450 hp/460 Nm. 20
calowe G-Power "Silverstone DIAMOND" felgi aluminiowe z oponami
Michelin Pilot Sport w rozmiarach 245/30 ZR 20 i 285/25 ZR 20, G-POWER
cewka-over zawieszenia, G-POWER układ hamulcowy i stal nierdzewna z tyłu sportu
tłumik wyposażony legendarnego G-POWER DEEPTONE "technologii zakończyć
G-Power pakiet dla BMW M3 E46.
Po zdobyciu bmw e46 ekstatyczne
sceny z 550 PS silnym G-Power M3 ze zintegrowanym 5.0l V10 M5 silnikiem, przy
okazji jedyny na rynku, G-POWER uruchamia inny produkt do poważnego
uaktualnienia wydajności dla BMW M3 E46, który fascynuje M-entuzjastów. Jako wiodący producent systemów
doładowania rynku części zamiennych do samochodów marki BMW nie jest
zaskoczeniem, że G-Power naturalnie opiera się na doładowanie do swojego nowego
produktu w oparciu o najwyższej jakości sprężarek z ASA.
, A wynik jest niesamowite! Pomimo faktu, że G-POWER nie iść do
drogiej kompresji redukując kute tłoki, a nawet układ wydechowy pozostaje
nienaruszone, solidność 450 KM i 460 Nm momentu obrotowego może być
zrealizowane w BMW M3 E46.
Tajemnicą tej eksplozji pod
maską z G-Power M3 e46 jest duży ASA T1-518 odśrodkowy supercharger. By the way, ASA turbinowe są
wykorzystywane w modelach B5S Alpina, w B6S i B7, a także, podobnie jak B6
ALPINA samochodu wyścigowego GT3, w czarownicę ładowarek może podać tam
imponującą jakość i niezawodność w ciągu kilku 24 godzinnym wyścigu w "
Zielone Piekło "na Nurburgringu! Wyłącznego
wykorzystania komponentów spełniających standardy OEM jest jednym z
podstawowych elementów G-Power filozofii i jeden z sekretów do niezwykłej
jakości, niezawodności i wydajności z G-Power produktów.
Oczywiście 107 KM dodatkowej
mocy pozostawiają swoje ślady na osiągi. Postać
od stania do 200 km / h poprawia się od standardowych 18,1 sekundy imponujące
14,7 sekundy. Nieźle jak na
samochód, który został wprowadzony prawie 10 lat temu i teraz jest jeszcze
szybsza niż obecne 420 KM silnego BMW M3 V8 z jej 15,8 sekundy.
Środki towarzyszące w
odniesieniu kół, zawieszenia, hamulców i układu wydechowego zakończyć G-Power
program dla BMW M3 E46.
Wraz z 20 calowym G-Power
"Diament" SilverStone zestawu kół ze stopów oraz opony Michelin Pilot
Sport prędkość maksymalna ponad 300 km / h jest osiągalne. W G-Power felgi aluminiowe SilverStone
zostały zaprojektowane wyłącznie dla obecnych modeli BMW. Ze względu na udane połączenie dwu
szprych i "wklęsłe projekt" typowy G-Power oni oddzielić BMW M3 E46
formę odpoczynku z masowej produkcji. G-POWER
"oszlifowany diament" przewiduje fascynującym wyglądzie dynamicznej z
G-Power SILVESTONE obręczy, w przeciwieństwie do srebrno-grafitowej pokrytej ciała
obręczy i aplikacji śrub ze stali nierdzewnej. Dodatkową funkcją G-Power SilverStone
obręczy jest jej waga zoptymalizowana konstrukcja, która pozwala niską wagę
obręczy z tym samym stabilność w porównaniu z innymi kołami. Odczuwalnie poprawić wrażenie wygody i
zwinności znacznie wzrosła towarzyszyć minimalizację masy nieresorowanej:
Zalety z G-Power SilverStone obręczy, które można rzeczywiście przeżyć,
zwłaszcza w połączeniu z niskoprofilowych opon z Michelin w wymiarze 245/30 ZR
20 i 285/25 ZR 20. Dalsza poprawa
obsługi ruchu drogowego realizowana jest poprzez ciągły z regulacją wysokości
G-Power-over RS cewka zawieszenia z dziewięciu możliwych do
wyboru ustawień dla każdego związanego i odbicia.
Oczywiście ujemne
przyspieszenie jest w centrum uwagi G-Power, jak również. Nawet bez wzrost produkcji,
standardowy układ hamulcowy może stracić siłę hamowania gdy wciśnięty do granic
możliwości, wraz z poruszającego się punktu hamowania, tak zwany efekt
blaknięcia. Doskonałe lekarstwo
przeciw gasnącym efekt jest G-POWER układu hamulcowego. Dzięki do sześciu zacisków hamulcowych
i do 370 mm średnicy tarcz hamulcowych na przedniej osi i 342 mm na tylnej osi,
G-POWER układ hamulcowy umożliwia znacznie większą siłę hamowania niż
standardowy układ hamulcowy. W tym
samym czasie, ciepło wytwarzane ze względu na proces hamowania może być
rozpraszana bardziej efektywnie. G-Power
pakiet hamulca jest wypełnione przez klocków hamulcowych o większej powierzchni
klocka, wyższy wskaźnik tarcia, jak i metali powlekanych przewodów hamulcowych. Dzięki temu konfiguracja, G-Power
System hamowania zawsze zapewnia maksymalną siłę hamowania i punkt hamowania
pozostaje precyzyjny w każdym przypadku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz